Сервісне обслуговування

ТОВ «Промтеплотехсервіс» надає послуги пов’язані з пуско-налагодженням котелень, ремонтом котелень та технічним обслуговуванням котелень та теплових пунктів.

Висококваліфіковані фахівці нашої компанії здійснюють обслуговування котлів та обладнання як імпортного, так і вітчизняного виробництва. Постійне сервісне обслуговування дозволить уберегти обладнання від поломки, для усунення якої буде потрібно складний і дорогий ремонт.

Інженери сервісної служби обслуговують котельні не лише Запоріжжя та Запорізької області, а й сусідні області. Кожен сервісний спеціаліст є компетентним, професійним та надійним виконавцем, готовим прибути на об’єкт з необхідним набором запасних частин та інструментів. Для оперативного реагування з кожним сервісним інженером ТОВ «Промтеплотехсервіс» є постійний зв’язок.

Сервісне обслуговування котелень – це повний комплекс робіт, що виконуються з певною періодичністю з метою забезпечення надійної, безаварійної експлуатації котелень та котельного обладнання.

До обсягу сервісного обслуговування входять основні заходи:

– Технічне обслуговування газового обладнання;

– Перевірка та налаштування параметрів спрацьовування автоматики безпеки котлів та пальників;

– Перевірка якості горіння палива та складу димових газів;

– Хімічний аналіз води та налаштування систем водопідготовки;

– Перевірка працездатності електромеханічного обладнання, силових електрощитів, щитів автоматики керування;

– постачання обладнання, формування ЗІП на об’єкт;

– Видача рекомендацій для оптимальної та економічної експлуатації обладнання;

– Консультації обслуговуючого персоналу з питань експлуатації;

– Виїзд на аварію.

– Також під час виконання технічного обслуговування можливе проведення ремонту котельного обладнання.

Основною відмінністю роботи нашої сервісної служби є:

– Персональний підхід до проблем клієнта. Між сервісними інженерами та власниками об’єкта є прямий контакт;

– На устаткування, що обслуговується, резервуються запасні частини;

– цілодобове чергування сервісних інженерів;

– Бажання та можливості допомогти Замовнику, який потрапив у складну ситуацію, пов’язану із внутрішніми інженерними комунікаціями.

За бажанням Замовника можливо:

– Укласти Договір на сервісне обслуговування;

– Укласти Договір на післягарантійне технічне обслуговування;

– Виконати поодинокі виїзди у разі аварійних зупинок та ситуацій;

– Виконати ремонт котельних та теплових пунктів;

– Виконати ремонт котельного обладнання;

– Виконати пуско-налагодження котелень.

При проведенні технічного обслуговування газових котелень наші фахівці використовують наступне обладнання:

– Газоаналізатор – контроль складу газів, що йдуть, коригування режимів горіння;

– Аналізатор витоків горючих газів – контроль герметичності з’єднань газової лінії та пошук витоків газу;

– Дифманометр електронний – перевірка параметрів спрацьовування АБ газового обладнання (реле mах, min тиску газу, контроль герметичності блоку подвійних клапанів, реле перепаду тиску повітря тощо);

– комплект манометрів (Кл.0,5) – перевірка параметрів спрацьовування АБ котлів, газ (реле mах, min тиску тощо);

– Набори test-kit, киснемір, Ph-мер – проведення аналізу води;

– Пірометр (повірений) – контроль температури води, пари (контроль правильності показань термометрів).